fbpx

אתר הבית של חולי CML

מפגש מםפר 30 -דצמבר 2003

ב"ה

                                                  ח` בכסלו, תשס"ד          

      3 בדצמבר, 2003‏  

קבוצת התמיכה הארצית לחולי CMLנפגשת אחת לחודש, בכל יום ד` הראשון בחודש בשעות 16:00 18:00 בביה"ס לאחיות בביה"ח "לניאדו" בנתניה.

הפגישות הבאות יערכו בתאריכים 7.1.04 ו 4.2.04 . 

בפגישה הבאה בחודש ינואר 2004 נארח את פרופ` נגלר, מנהל המח` ההמטולוגית בבית החולים שיבא – תל השומר.

פרופ` נגלר חזר זה עתה מכנס ההמטולוגיה השנתי הענק בארצות הברית

(ASH) שנערך בסאן דייגו בתחילת דצמבר. העברת חוזר זה אליכם התעקבה במספר ימים עד לסגירת נושא ארוח פרופ` נגלר בפגישתינו הבאה. נשמח לשמוע מפרופ` נגלר על חדשות ועדכונים בנושאי CML, טיפולים חדשים, תרופות חדשות ונושאים אחרים שעלו במהלך הכנס.

 

 

 

הפגישה האחרונה הייתה פגישה משפחתית שבה הרצה לנו חבר הקבוצה, פיני חסין שהוא חולה CML. ההרצאה הייתה טכנית בעיקרה כך שקשה לי מאוד לסכם אותה אבל במילים כלליות קיבלנו הסבר ממצה על הדרך בה נערכות בדיקות FISHשונות, ונכנסנו גם בקצה המזלג לתחום של בדיקות ציטוגנויות ו – PCR. אני חושב שכל מי שנכח בפגישה מבין עכשיו יותר את מורכבות הנושא.

תודה לפיני על ההרצאה המעניינת ועל נכונותו להמשיך ולתרום מהידע שהוא צובר בתחום לחברי הקבוצה.

חדשות ועידכונים מהקבוצה

 

שמעון אזולאי– אנו משתתפים בשמחתו של שמעון על הפתרון שנמצא לבעית קבלת תרופת הגליבק. בעזרתה של סלובי, אחותו של בנימין חבר הקבוצה, העובדת בהנהלת בית החולים לניאדו נמצא פתרון לשמעון. נכון שפתרון זה הוא נקודתי ואני מקוה שבקרוב ימצא פתרון לכל חולי CMLהחדשים.

 

זבידה עובדיה– אנו מקבלים בברכה את חבר הקבוצה החדש שאובחן רק לאחרונה. עובדיה ניצב בפני אותה בעיה של חולי CMLחדשים שעדין לא מאושר להם גליבק כטיפול קו ראשון. נקווה שבעיה זו תפתר בהקדם.

 

ערב בנושא CML– ברצוני להזכיר כי ב – 17.12.03 (יום ד` בשבוע) יתקיים ערב בנושא CML, לוקמיה מיילואידית כרונית, בבית החולים שיבא בתל השומר. במהלך הערב ישאו דברים פרופ` ארנון נגלר, דר` פיה רענני, דר` נינט אמריליו מהמעבדה ההמטולוגית, דר` יוסי אדיר – מיודענו הפסיכולוג הקליני של המח` ההמטולוגית ובסיום הערב יערך פנל שאלות ותשובות. ההרצאות יתחילו בשעה 18:00 באודיטוריום בית סוראסקי במרכז הרפואי שיבא. יש להרשם מראש בטל: 5305000-03. דמי כניסה 20 ₪. רצ"ב מצורף דף עם פרוט ההרצאות.

אני חוזר וממליץ לכל חברי הקבוצה להגיע לערב זה.

 

תוכנית טלויזיה בנושא CML– תוכנית הטלויזיה בנושא CMLשצולמה בהשתתפות פרופ` רחמילביץ ודר` פיה רענני ועוד מספר חולי CMLתוקרן בשני מועדים בחודש ינואר 2004. ביום שבת 10.1.04 בשעה 12:30 בצהריים בערוץ 33 וביום א` למחרת 11.1.04 בשעה 18:30 בערוץ 1.

 

 

נשמח לראותכם בפגישה הבאה בדצמבר

 

אל תתנו לתקווה לברוח מליבכם

 

 

 

 

 

 

 

 

לפרטים, שאלות ולאישור השתתפות, אנא צרו קשר עם:

באנגלית:     דבורה גולדשטיין             בעברית: שרף גיורא

טלפון:        09-8355746                   טלפון:    09-8348498

נייד:          053-619291                   נייד:            051-516690

דואר אלקטרוני:                            דואר אלקטרוני:

[email protected]                                                          

 

 

 

 

דפים

יצירת קשר

© 2021, כל הזכויות שמורות ל- עמותת חולי CML בישראל