fbpx

אתר הבית של חולי CML

ניקולאי (ניקו) פירסט

כמה מילים מהמשפחה של חברינו ניקולאי- אשתו פליסיה והילדים מיכל ויוסי בתאריך 30.3.2015

אנחנו כותבים מילים אלה כמעט כחודש אחרי מותו של בעלי, אבינו וסבינו, מתקשים עדיין לעכל את חסרונו.

לפני כעשר שנים נמצאה מחלת ה-CML אצל ניקולאי והדבר היה לנו כ"רעם ביום בהיר". לאחר זמן קצר, הצטרף, יחד עם אשתו, לעמותה המחבקת והתומכת כל כך. הוא למד לחיות עם המחלה, והמשיך בחיים מלאים, פעילים ומהנים עם המשפחה והחברים והקפיד להגיע מדי חודש לכל מפגש של העמותה, לכל אירוע ולכל נופש. במהלך כל אלה, נהנה מההרצאות המעשירות וכמובן, שמח לפגוש את האנשים היקרים שפגש בעמותה והפכו לחבריו במהלך השנים.

ניקולאי היה אדם נעים ואהוב על כולם ובמשך השנים רכש לעצמו תחביבים רבים – נגינה באקורדיון, נגרות, עבודות ויטראז', גילופים בעץ, תפירה ועוד מיני פריטי מלאכת יד שנותרו לנו למזכרת… אך בעיקר היה בעל מסור, חבר לדרך ארוכה ומשותפת, אבא אוהב ודואג וסבא מדהים!!!!

לפני כחודש, כאמור, נפטר ממחלה קשה, שלא הייתה קשורה כלל ל-CML. גם ברגעים הקשים, המשיך להיות חזק ואופטימי, קיווה לנצח ולחזור הביתה, וגם ברגעים אלה זכר והזכיר לרופאיו כי נדרש להמשיך ולקחת את הגליבק.

חסרונו בלתי נתפס ומורגש בכל, אולם הנחמה העיקרית בכך שלא סבל.

רוצים, בהזדמנות זו, להודות לגיורא, ליאיר וחנה, לתמי, לשחר ותקוה, לאסתר ואהרון, לשרי וברוך, לאילנה ויעקב ולכל יתר חברי העמותה על התמיכה והחיזוק!.

וגם כמה מילים מגיורא-

אי אפשר היה שלא להתאהב בניקולאי מהרגע הראשון. כל כך חברותי, תמיד מחייך, תמיד מוכן להרתם ולעזור לכל אחד. ניקולאי היה מעמודי התווך של העמותה הנפלאה שהקמנו והיה יושב ראש וועדת התרבות שלנו. תמיד נזכור ונקשיב להמנון העמותה שבו ניקו השתתף ושר יחד עם עוד חברים את השיר- "אלוהים נתן לך במתנה, את החיים על פני האדמה". 

יהי זכרו ברוך

דפים

יצירת קשר

© 2021, כל הזכויות שמורות ל- עמותת חולי CML בישראל