fbpx

אתר הבית של חולי CML

פגישה מס' 127- אפריל 2015

ב"ה                                                            כה  בניסן,  תשע"ה

                                                                 14 לאפריל,  2015

 

פגישת קבוצה למידע ותמיכה עצמית לחולי CML

פגישה מספר 127, אפריל 2015

 

קבוצת המידע והתמיכה הארצית לחולי CML  (לוקימיה מילואידית כרונית), נפגשת אחת לחודש, בדרך כלל בכל יום רביעי הראשון בחודש בשעות 16.00-18.00 בבית החולים לניאדו בנתניה. לעיתים יש שינויים בימי הפגישה ואלו מפורסמים בחלון החדשות באתר האינטרנט של העמותה www.cml.org.il .

להלן פרטים על המפגשים הקרובים שלנו: המפגש הבא יערך ביום רביעי 6.5.2015 בשעה 16.00-18.00בבית החולים לניאדו בנתניה. אורח המפגש יהיה דר נועם בנימיני שמרכז את כל תחום ה- CML בבית החולים רמבם בחיפה.  המפגש האחרון של חודש אפריל היה שונה, מרגש ומעניין במיוחד והיה לנו העונג לארח צוות מדהים של 4 אנשים מיוחדים.

שי משיחMAפסיכולוגיה, מטפל בפסיכודרמה ומנהל המגמה להכשרת מנחי קבוצות ופסיכודרמה במכללת תילתן, חוקר חוכמת הקבלה ובוגר לימודים שאמניים להבראה ממצבים, מטפל קבוצתי ופרטני. www.spiritual-psychodrama.com

שי ניצח על הסדנא ביד בטוחה והעביר אותנו במסע מרגש בשיתוף פעולה נהדר של רוב המשתתפים.

בת אור– מלווה אנשים להבראת חייהם באמצעות חכמת הניסיון, והפילוסופיה הסינית. עוסקת בשיאצו ובצ'י קונג טיפולי. בת אור העמידה אותנו במעגל והעבירה לנו תרגילי צ'יקונג שמשמעותם בריאות לחלקי הגוף השונים.

יאיר כהן– מלווה אנשים להבראה ממצבים מורכבים מ1978. תלמיד של תרבויות רבות. מזכך ומשפר אפקטיביות של כלים להבראה. איש נעים הליכות שנסך בנו נעימות וענה בסבלנות לשאלות.

שירה גולן- זמרת נשמה, יוצרת ושחקנית. למי שהחמיץ את המפגש אתם מוזמנים להכנס לדף הבית של שירה ולהאזין לשיר המדהים שהיא בצעה לנו בפתיחת הסדנא- "האדם והאור" בקולה הצלול והמרטיט. אפשר לשמוע את השיר בלינק הבא:

http://www.shiragolan.com  וללחוץ על החץ בחלון של השיר מימין.

הצוות המוכשר והמיוחד הזה עשה לנו סדנא בת כמעט שעתיים עם טעימת מבוא לסדנת "אומנות האדם שבדם".

הפעילות הייתה מאד חוויתית ומרגשת- משולבת בשירה מדהימה של שירה, דינמיקה, תנועה, פסיכודרמה ואווירה נושמת. אחרי שיר פתיחה מרגש של שירה המשכנו בפעילות צ'יקונג נינוחה ומרגיעה מלאת אנרגיות צ'י בהנחייתה של בת אור. לאחר מכם הצליח שי בעזרת משחקי פסיכו-דרמה להוציא הרבה מאד רגשות חבויים מי יותר ואולי פחות מלא מעט מחברי העמותה הנוכחיים. היה מרגש לראות את המספר הרב של החברים שהגיעו לפגישה ואת שיתוף הפעולה שלהם בפעילות. אני אישית הרגשתי אולי בפעם הראשונה כמה קשיים נפשיים חווים לא מעט מהחברים והחברות במהלך ההתמודדות שלהם עם המחלה והחיים היום יומיים.

כמו ששי סיכם בסוף הסדנא זו הייתה רק טעימה ואני בטוח שניפגש עוד בהמשך. תודה מקרב לב לשירה, בת אור, יאיר ושי על הסדנא המרתקת והמיוחדת ועל התנדבותם להגיע ולהעביר אותה לקבוצה.

חדשות מהקבוצה-

הכנס השנתי של העמותה – כפי שכבר סיפרתי לחלק מכם עקב עומס גדול עלי בחודשים הקרובים נדחה הכנס השנתי שלנו והוא יתקיים בסוף השבוע הראשון של ספטמבר, 3-5.9.2015 במלון נווה אילן בהרי ירושלים. מיטב הרופאים המומחים למחלה כבר הבטיחו את השתתפותם ויהיו לנו הרצאות מעניינות במגוון נושאים. כמו כן צפויה פעילות מרתקת כמו סיור ליל סליחות בעיר העתיקה בירושלים (10 ימים לפני ראש השנה) משולב בביקור במנהרות הכותל, טיולים באזור והופעות. פרטים נוספים בהמשך, אז שריינו את התאריך ביומניכם. ההרשמה לכנס תיפתח במהלך חודש מאי או יוני הקרוב.

קבוצת הפייסבוק של העמותה- הקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק הולכת וגודלת ויש לנו כבר קרוב ל-170 חברים וחברות. גם האינטראקציה בין כולם טובה ויש הרבה שאלות של חברים\ות חדשים שנענים בצורה מיידית על ידי לא מעט מחברי העמותה. הייתה לדוגמא שאלה של חולה על תופעות לוואי לספריסל שנענתה תוך יום אחד בעשרות תשובות. מי שיש לו פייסבוק ועדיין לא הצטרף לקבוצה מוזמן לעשות זאת בקישור הבא: https://www.facebook.com/groups/168455433196614

מזל טוב למוריה- מי שזוכר את מוריה החולה שאובחנה ממש לפני הכנס השנתי האחרון שלנו בחיפה לפני פחות משנה, 3 חודשים אחרי שילדה, ישמח לשמוע שמוריה קיבלה עכשיו בפעם הראשונה בדיקת PCR  שתוצאתה 0.  מוריה ששמחה כמובן על התוצאה המשיכה ושאלה- אבל מה זה אומר? וכשהסבירו לה שזה אומר קודם כל שהיא מגיבה נהדר, היא עדיין הקשתה ושאלה האם אני יכולה להפסיק עכשיו טיפול? אז כמובן שלא מפסיקים טיפול כל כך מהר וצריך לשמוח על התוצאה הנהדרת, לצאת לחגוג בארוחת ערב משפחתית טובה כי ההמשך והעתיד נראים ורודים ואופטימים.

דמי חבר לעמותה 2015- מכיוון שהכנס השנתי שלנו נדחה לספטמבר, אבקש ממי שמגיע למפגשים הבאים להביא עמם תשלום דמי חבר שנתיים בסך של 120 שח.

אפשר גם לעשות העברה לחשבון הבנק של העמותה לפי הפרטים הבאים:

עמותת חולי CML. בנק הפועלים, סניף היצירה מספר 459, חשבון 9796.

נא להודיע לי במייל על ביצוע העברה.

 

 

נשמח לראותכם בפגישה הבאה בחודש מאי

ביום רביעי 6.5.2015

אל תתנו לתקווה לברוח מליבכם

 

 

לפרטים ושאלות אנא צרו קשר עם:

שרף גיורא, רחוב קיש 15 , נתניה 42248

טלפון:    09-8348498

נייד:      0507-516690

דואר אלקטרוני: [email protected]

דפים

יצירת קשר

© 2021, כל הזכויות שמורות ל- עמותת חולי CML בישראל