fbpx

אתר הבית של חולי CML

פגישה מספר 148- דצמבר 2017

קבוצת המידע והתמיכה הארצית לחולי CML (לוקימיה מילואידית כרונית), נפגשת אחת לחודש, בדרך כלל בכל יום רביעי הראשון בחודש בשעות 16.00-18.00 בבית החולים לניאדו בנתניה. לעיתים יש שינויים בימי הפגישה ואלו מפורסמים בחלון החדשות באתר האינטרנט של העמותה www.cml.org.il .
המפגש הבא של העמותה יתקיים ביום רביעי 3.1.2018 בשעה 16.00 בבית הספר לאחיות בבית החולים לניאדו. במפגש נארח את דר משה יקיר שאחראי היום על תחום ה- CML בבית חולים איכילוב, שיסכם עבורינו את החדשות החמות על המחלה כפי שהוצגו בכנס ההמטולוגים החשוב ביותר כל שנה- ה-ASH שהתקיים בדצמבר באטלנטה בארה"ב. נשמע על הפסקת טיפול, תרופות חדשות שבדרך, גנריקה לתרופות ב- CML, תופעות לוואי ואיך מטפלים בהן ועוד.
במפגש חודש דצמבר האחרון התארחה אצלנו ליאורה קום שהנחתה סדנה של "הצחוק יפה לבריאות". ליאורה, מרצה ומנחת צחוק ושמחה כדרך חיים, נתנה הרצאה על חשיבות הצחוק ויתרונותיו הבריאותיים. סיפקה דוגמאות מעבודתה בבתי חולים עם חולים אונקולוגים העומדים טוב יותר בטיפולים ובכאבים דרך עבודת הצחוק.
ליאורה סיפרה שילדים קטנים צוחקים מאות פעמים ביום לעומת מבוגרים שצוחקים עשרות פעמים בלבד ואין להם את שמחת החיים של הילדים.
לאחר ההרצאה כולנו השתתפנו בתרגילי צחוק ותנועה ויצאנו עם חיוך גדול ושמחת חיים כמו של הילדים הקטנים.
תודה לליאורה על סדנה מרתקת ומשמחת.

חדשות מהעמותה
ילדי CML חדשים– אנו מברכים מעומק לב את מאיה, יעל ולובה שילדו בשעה טובה בחודשים האחרונים תינוקות בריאים ומתוקים. זו ההוכחה שכל חולת CML יכולה להרות וללדת בביטחה אבל נדרש ליווי של רופא\ה מיקצועי שמבין בתחום.

נשמח לראותכם במפגש הבא
ביום רביעי ,3.1.2018
אל תתנו לתקווה לברוח מליבכם

לפרטים ושאלות אנא צרו קשר עם:
שרף גיורא, רחוב אהוד מנור 6 , נתניה 42248
טלפון: 09-8348498
נייד: 050-7516690
דואר אלקטרוני: [email protected]

דפים

יצירת קשר

© 2021, כל הזכויות שמורות ל- עמותת חולי CML בישראל